Rasztovits Dávid, Digitális Turizmus Zrt. | BorPortré 2020-09-16

Rasztovits Dávid, Digitális Turizmus Zrt.

Első vállalkozását 19 évesen alapította: kiskereskedelmi tevékenységgel kezdett foglalkozni az iskola mellett, ezt követően pedig számos területen kipróbálta magát, mielőtt a turizmusfejlesztésben találta meg az inspirációt.

Fiatal kora ellenére élt és dolgozott több országban és nagyvárosban, többek között a kanadai Vancouverben, New Yorkban, Szingapúrban és nem utolsó sorban Londonban és Milánóban. 2016 és 2020 között 31 ország 46 városában valósította meg a “Nagy Digitális Audit” névre keresztelt világkörüli piackutatást, mely bizonyítja, hogy különleges szenvedéllyel képviseli a digitalizáció és a disztruptív megoldások előnyeit, missziójának tartja az új turizmus korszakában rejlő lehetőségek kiaknázását és piaci szintű bevezetését.

Hiszi, hogy a digitális forradalomban hatalmas lehetőség rejlik a turizmus szektor minden képviselője számára, melyek javíthatják a versenyképességet, csökkenthetik a költségeket és új távlatokat nyithatnak az üzletfejlesztési területek számára. Az utóbbi években rendszeresen tartott előadásokat szakmai fórumokon, valamint előadóként részt vesz oktatási programokban és konferenciákon.

2018 májusa óta a FIVOSZ Turisztikai Bizottságának elnöki pozícióját tölti be, valamint 2019 első negyedévétől a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság digitális tanácsadójaként és a Menedzserek Országos Szövetsége digitális vezetőjeként dolgozik céges feladatai mellett. 2017 novembere óta a Digitális Turizmus Zrt. vezérigazgatója. 2020-ban az ITBusiness szakmai lap jelölte a 2019-es év Legsikeresebb Infokommunikációs Menedzsere Díjra, melynek közönség szavazásán az első helyen végzett.


Videótár

digitalisturizmus.hu