Mayer Kitti, designteoretikus
2013-ban szerzett diplomát a MOME – Moholy-Nagy Művészeti Egyetem designelmélet szakán.
Előbb a Design Terminalban dolgozott design fókuszú projekteken, majd szabadúszóként kezdett magyar design márkákkal együttműködni, emellett három éven keresztül volt a Design Hét Budapest projektmenedzsere. Jelenleg a Hype and Hyper online magazin szerkesztője és projektvezetője: amellett, hogy rendszeresen ír magyar, cseh és szlovák márkákról, a HYPEANDHYPER webshopjának menedzsment feladataiért is felel.
Tanít is, a MOME óraadója: a Műleírás kurzus keretében azt vizsgálja a diákokkal közösen, hogyan értelmezhetjük a bennünket körülvevő tárgykultúrát. Emellett Szőnyeg-Szegvári Eszter muzeológussal közösen kutatja a Design Center történetét és több hazai design márkával is együttműködik. Szerinte a jó bornak igenis kell a cégér, vagy legalábbis mindenképp döntő fontosságú, hogy a vásárló milyen címkékkel találkozik a boltok polcain. A jó borhoz tehát jó címke, ahhoz pedig jó szakember kell: tervezőgrafikus, aki érti és érzi a márkát és azt megfelelő vizuális formába is tudja önteni.